|
هــر چــی کـه از مـُخ درآید...
|
||
|
نقد و بررسی فیلم های سینمایی |
یکی از مدیران فروم یوبی سافت اطلاعات جدیدی در مورد بازی اکشن اول شخص را در فروم قرار داد.محتوای این پست حقوق نصب کردن بازی بر روی رایانه های شخصی را توضیح میداد . ظاهرا قرار است قابلیت نصب بازی برروی 3 سیستم متفاوت به همراه پنج فعالسازی برای هر رایانه به طور حتم برای بازی در نظر گرفته شود. و حتی بعد از uninstall کردن بازی می توانید بازی فعال سازی شده ی قبلی را باطل و دوباره از کد فعالسازی قبلی استفاده کنید که “revoke” نامیده می شود.
آپگرید شدن کامپیوتر بر روی کد های فعالسازی و رجیستری تاثیری نخواهد داشت و همچنین بعد از تعویض سیستم عامل باز هم قابلیت revoke وجود خواهد داشت. بخش مهمی که باعث شده یوبی سافت اینقدر دست و دل باز عمل کند ، نیاز همه ی فعال سازی یا revoke ها به اینترنت است که تمام اطلاعات را ثبت خواهد کرد .همچنین یوبی سافت در این پست اعلام کرد:
هر بار که یک نسخه ی فعال شده را فسخ می کنید می توانید با استفاده از همان کد قبلی بازی را روی سیستم قبلی نصب کنید ، بنابراین شما بازی را حذف و کد فعالسازی را نیز بازیابی می کند(در شبکه ی اینترنت) و سپس می توانید به طور همزمان روی 3 کامپیوتر از farcry 2 لذت ببرید. “علاوه بر این امکان افزایش تعداد کد های فعالسازی با تماس به دفتر روابط عمومی یوبی سافت امکان پذیر خواهد بود . گرچه این خبر هیچ ربطی به بازار کپی ایران ندارد اما به هر حال 24 اکتبر برای همه ی بازیباز ها روز مهمی است !
|
|